راهنمای خرید
3 سال پیشمرحله اول : ایجاد حساب کاربری
با توجه به مراحلی که در تصاویر زیر مثال زده شده پیش بروید
مرحله دوم : انجام خرید
۱- جستجو و انتخاب کالا
برای جستجوی کالای مورد نظر خود در سایت از سه روش میتوانید استفاده کنید:
– استفاده از ابزار نوار جستجو (در صورتی که مدل یا برند مورد نظر خود را از قبل انتخاب کرده باشید)
در قسمت بالای صفحههای سایت یک ابزار جستجو وجود دارد و شما میتوانید با تایپ نام یا بخشی از نام آن کالا در نوار جستجو ، به صورت مستقیم به سراغ محصول مورد نظر خود بروید.
– استفاده از بخش بندی گروههای کالا
زیر ابزار نوار جستجو ، گروه بندی کالا قرار دارد که با کلیک بر روی هر یک از آنها ، دسته بندی محصولات مرتبط آن گروه کالا نمایش داده میشود.
۲- اضافه کردن کالا به سبد خرید
پس از انتخاب کالایی که تصمیم نهایی برای خرید آن دارید، با کلیک کردن بر روی گزینه اضافه به سبد خرید، وارد صفحه سبد خرید میشوید. اگر قصد خرید کالاهای بیشتری را دارید، آنها را نیز به سبد خرید خود اضافه کنید تا به صورت یک سفارش برای شما پردازش و ارسال شوند.
۳- نهایی کردن خرید
پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، باید سفارش خود را طی ۴ مرحله زیر تکمیل و نهایی کنید:
۱) ورود یا ثبت نام در فروشگاه طوبی (که در مرحله اول به آن پرداختیم) ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
اگر بدون وارد شدن در سایت کالاهای موردنظرتان را به سبد خرید اضافه کرده باشید، باید در مرحله “ورود به فروشگاه طوبی” با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، وارد سایت شوید.
اگر قبلاً حساب کاربری در فروشگاه طوبی نداشتهاید میتوانید به راحتی در چند ثانیه و با وارد کردن شماره ی تلفن همراه و رمز عبور خود، ابتدا عضو سایت شده و سپس سبد خرید خود را ثبت کنید. سپس با طی مراحل بعدی، سفارش شما ثبت و آماده پردازش خواهد شد.
روش پرداخت
پرداخت از طریق درگاه اینترنتی
همگی کاربران فروشگاه طوبی میتوانند در هنگام ثبت سفارش، از طریق درگاه اینترنتی هزینه سفارش خود را به صورت آنلاین پرداخت و در قسمت پرداخت در سبد خرید ثبت کنند. پرداخت موفق مبلغ به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای سفارش است و نیازی به اطلاع دادن آن نیست و سفارش به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال میشود.
-چگونگی پرداخت اینترنتی
کاربران محترم سایت طوبی شاپ میتوانند مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنند. هنگام پرداخت اینترنتی اطلاعات زیر از شما پرسیده میشود که پس از وارد کردن آنها و تایید پرداخت، از موفقیت عملیات پرداخت خود مطلع میشوید:
۱- شماره ۱۶ رقمی کارت
این شماره در کارت همه بانکها، بر روی کارت درج شده است.
۲- رمز خرید اینترنتی یا رمز دوم
برای پرداخت اینترنتی لازم است قبلاْ رمز دوم (رمز خرید اینترنتی) کارت بانکی خود را فعال کرده باشید.
رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، با رمزی که شما هنگام استفاده از دستگاههای خود پرداز وارد میکنید، تفاوت دارد. برخی از بانکها مثل بانک سامان معمولاً رمز اینترنتی را هنگام صدور کارت تحویل میدهند، اما کارت بیشتر بانکها در زمان تحویل، رمز خرید اینترنتی ندارند، برای فعال کردن رمز خرید اینترنتی، میتوانید به دستگاه خودپرداز بانک صادر کننده کارت خود مراجعه و کارت خود را وارد کنید و بخش عملیات رمز را انتخاب کنید. سپس، در بخش رمز دوم یا رمز اینترنتی، رمز خود را انتخاب کنید.
۳- کد CVV2
این کد یک عدد ۳ یا ۴ رقمی است که پشت یا روی کارتهای بانکی درج میشود و بهعنوان یک کد امنیتی در پرداختهای اینترنتی کاربرد دارد. این کد روی کارت بانکهای ملت، صادرات، پاسارگاد، سامان، پارسیان و… به صورت یک عدد ۳ رقمی حک شده است یا در برخی کارت ها مانند بانک ملی ۴ رقمی است.
۴- تاریخ انقضا کارت
تاریخ انقضا هم روی بیشتر کارتهای بانکی حک شده است. اگر روی کارت شما تاریخ انقضاء وجود ندارد، میتوانید از عدد ۱۲ به جای ماه و از ۹۹ به جای سال انقضای کارت استفاده کنید
– استعلام وضعیت پرداخت
پس از پرداخت موفق و همچنین کسر مبلغ سفارش از حسابتان ،پیامکی برای شما ارسال می گردد که خرید موفق شما را تایید می نماید که نشان دهنده ثبت سفارش شما به صورت موفق می باشد. (پس از دریافت این پیامک دیگر نیازی به تماس با فروشگاه جهت استعلام ثبت سفارش وجود ندارد.)